Týmové studovny pro studenty FF MU

  • určeno pouze studentům FF MU
  • vstup na kartu (ISIC, čipová karta MU)
  • areál Arna Nováka 1, budova D, 2. nadzemní podlaží
  • zaměstnancům FF slouží Týmová pracovna

Rezervovat Potřebuji návod

Rezervace probíhá v kalendáři Outlook. Není nutná, ale zájemci s rezervací mají přednost.

Fungování a vybavení studoven

Studovny slouží pro společné studium a práci na projektech. Prosíme, zanechejte je tak, jak jste je našli. Se závadami a problémy se obracejte na Informační pult v hlavní budově knihovny.

Otevírací doba Pravidla využívání

 

Kapacita 5 míst

Kapacita 10 míst

Počet studoven

4x

2x

Maximální denní délka rezervace

180 min (3 h)

180 min (3 h)

Zabudovaný počítač

 

 

Možnost připojení vlastního zařízení (HDMI, VGA, AirPlay, MirrorOp)

 

 

Popisovací tabule (whiteboard)

 

 

Zabudovaný mikrofon, kamera a reproduktor

 

 

Externí mikrofon

 

 


Kalendář obsazenosti

Slouží pouze pro zjištění, zda je místnost volná. Rezervovat studovnu je možné po přihlášení přes Office 365.

  • Jak rezervovat týmovou studovnu

    Po přihlášení ke svému účtu Office 365 vytvoříte novou událost v kalendáři Outlook a ze seznamu místností vyberete místnost, o kterou máte zájem (D2TYM1–6). Pokud se nedostavíte do 15 minut po začátku rezervace, přestává platit a místnost může použít kdokoliv jiný.

  • Otevřít kalendář Outlook

Podrobný návod rezervace

1. Přihlášení do kalendáře v Office 365

  • Můžete využít webové rozhraní na adrese outlook.office.com/calendar
  • Zadejte e-mail ve tvaru UČO@muni.cz a otevře se vám okno jednotného přihlášení.
Bez popisku

2. Nová událost

  • Po otevření kalendáře vytvořte novou událost.
Bez popisku

3. Podrobnosti události

  • Zadejte název, datum a čas konání události, pro kterou si chcete studovnu rezervovat.
Bez popisku

4. Výběr místnosti

  • Začněte psát název studovny do pole pro místo konání a vyberte si z nabízených.
  • Názvy studoven: D2TYM1, D2TYM2, D2TYM3, D2TYM4, D2TYM5 a D2TYM6
  • Pokud jste zadali čas konání, uvidíte, které studovny jsou dostupné.
Bez popisku

5. Odeslání do kalendáře

  • Po přidání místa konání klikněte na symbol Poslat. Tím událost uložíte a zadáte rezervaci vybrané studovny.
Bez popisku

Potvrzení rezervace

Na váš školní e-mail přijde potvrzení a rezervace se zobrazí ve vašem Outlook kalendáři a v kalendáři místnosti. Pokud místnost nevyužijete, nezapomeňte rezervaci zrušit

Časté dotazy (FAQ)

Proč byla rezervace odmítnuta?

  • Pokoušeli jste se rezervaci vytvořit na čas mimo otevírací dobu studoven.
  • Pokoušeli jste se vytvořit rezervaci delší než 180 minut.
  • Pokoušeli jste se vytvořit opakovanou událost.
  • Vybrali jste místnost D2TYM7 určenou pouze zaměstnancům fakulty.
  • V současné době nestudujete na Filozofické fakultě.

Ani jeden bod pro vás neplatí? Napište nám na knihovna@phil.muni.cz a zjistíme, kde je problém.

Jak zrušit rezervaci?

Smažte vytvořenou událost ve vašem Outlook kalendáři (webové rozhraní) nebo v události smažte místo konání.

Co dělat, když ve studovně v čase mé rezervace někdo je?

Pokud v čase vaší rezervace v místnosti někdo bude, nebojte se jej požádat, aby vám uvolnil místo. Pokud k tomu nebude ochotný, obraťte se na Informační pult ve vstupní hale hlavní budovy knihovny.

Místnost je rezervovaná, ale je prázdná, můžu vstoupit?

Pokud po 15 minutách od začátku rezervace v místnosti nikdo není, rezervace přestává platit.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info