Týmové studovny pro studenty FF MU

  • určeno pouze studentům FF MU
  • vstup na kartu (ISIC, čipová karta MU)
  • areál Arna Nováka 1, budova D, 1. patro
  • zaměstnancům FF slouží Týmová pracovna

Rezervovat Potřebuji návod

Rezervace probíhá v kalendáři Outlook. Není nutná, ale zájemci s rezervací mají přednost.

Týmové studovny jsou pro studenty uzavřeny.

Týmové studovny jsou až do odvolání nepřístupné. Rezervace budou systémem odmítnuty.

Fungování a vybavení studoven

Studovny nejsou přes den obsluhovány. Prosíme, zanechejte je tak, jak jste je našli. Se závadami a problémy se obracejte na Informační pult v hlavní budově knihovny.

Otevírací doba Návod k vybavení

 

Kapacita 5 míst

Kapacita 10 míst

Počet studoven

4x

2x

Maximální délka rezervace

180 min (3 h)

180 min (3 h)

Zabudovaný počítač

 

 

Možnost připojení vlastního zařízení (HDMI, VGA, AirPlay, MirrorOp)

 

 

Popisovací tabule (whiteboard)

 

 


Kalendář obsazenosti

Slouží pouze pro zjištění, zda je místnost volná. Rezervovat studovnu je možné po přihlášení přes Office 365.

  • Jak rezervovat týmovou studovnu

    Rezervace týmové studovny je jednoduchá. Po přihlášení ke svému účtu Office 365 vytvoříte novou událost v kalendáři Outlook a ze seznamu místností vyberete místnost, o kterou máte zájem (D2TYM1–6).

  • Otevřít kalendář Outlook

Podrobný návod rezervace

1. Přihlášení do kalendáře v Office 365

  • Můžete využít webové rozhraní na adrese outlook.office.com/calendar
  • Zadejte e-mail ve tvaru UČO@muni.cz a otevře se vám okno jednotného přihlášení.

2. Nová událost

  • Po otevření kalendáře vytvořte novou událost.

3. Podrobnosti události

  • Zadejte název, datum a čas konání události, pro kterou si chcete studovnu rezervovat.

4. Výběr místnosti

  • Začněte psát název studovny do pole pro místo konání a vyberte si z nabízených.
  • Názvy studoven: D2TYM1, D2TYM2, D2TYM3, D2TYM4, D2TYM5 a D2TYM6
  • Pokud jste zadali čas konání, uvidíte, které studovny jsou dostupné.

5. Odeslání do kalendáře

  • Po přidání místa konání klikněte na symbol Poslat. Tím událost uložíte a zadáte rezervaci vybrané studovny.

Potvrzení rezervace

Na váš školní e-mail přijde potvrzení a rezervace se zobrazí ve vašem Outlook kalendáři a v kalendáři místnosti. Pokud místnost nevyužijete, nezapomeňte rezervaci zrušit.

Časté dotazy (FAQ)

Proč byla rezervace odmítnuta?

  • Pokoušeli jste se rezervaci vytvořit na čas mimo otevírací dobu studoven.
  • Pokoušeli jste se vytvořit rezervaci delší než 180 minut.
  • Pokoušeli jste se vytvořit opakovanou událost.
  • Vybrali jste místnost D2TYM7 určenou pouze zaměstnancům fakulty.
  • V současné době nestudujete na Filozofické fakultě.

Ani jeden bod pro vás neplatí? Napište nám na knihovna@phil.muni.cz a zjistíme, kde je problém.

Jak zrušit rezervaci?

Smažte vytvořenou událost ve vašem Outlook kalendáři (webové rozhraní) nebo v události smažte místo konání.

Co dělat, když ve studovně v čase mé rezervace někdo je?

Pokud v čase vaší rezervace v místnosti někdo bude, nebojte se jej požádat, aby vám uvolnil místo. Pokud nebude ochotný, obraťte se na Informační pult v přízemí hlavní budovy knihovny.