Pro zaměstnance
Týmová pracovna pro zaměstnance
Týmová pracovna (označení D2TYM7) je určena výhradně zaměstnancům FF, včetně studujících v doktorském studiu. Místnost není určena pro výuku, lze ji využít k poradám, jednáním a jiným pracovním aktivitám.
Je nutná její rezervace, kterou můžete provést sami v aplikaci Outlook. Dostupnost pracovny uvidíte při vytváření rezervace, nebo ji můžete ověřit v kalendáři (otevře se nové okno).
- pondělí–pátek 7.00–20.00, sobota–neděle 9.00–17.00
- Budova D (Arna Nováka 1), 1. patro, za prosklenými dveřmi
- kapacita: 14 míst
- vybavení: mobilní nábytek, počítač v doméně, LCD monitor, Smartboard, whiteboard, klimatizace
- při odchodu z místnosti prosíme nezapomeňte zavřít okna a uvést ji do původního stavu
Rezervace týmové pracovny
Návod je určen pro online verzi aplikace Outlook. Pokud používáte desktopovou nebo mobilní verzi, postup je podobný – místnost vybíráte z adresáře jako účastníka události.
- přihlaste se na o365.muni.cz (UČO@muni.cz)
- objeví se okno jednotného přihlášení (UČO + primární heslo)
- na úvodní stránce Office 365 najděte aplikaci Kalendář (můžete použít vyhledávací pole)
- při prvním použití nastavte jazyk a správné časové pásmo (UTC +01:00)
- založte událost tlačítkem Nové (vlevo nahoře)
- nejprve vyplňte Začátek a Konec události (nejdéle může trvat 180 minut) a Název, například „Pracovní jednání“
- klikněte do pole Přidat místo konání nebo místnost a zvolte Přidat místnost
- vyberte Filozofická fakulta – místnosti > z nabídky vyberte D2TYM7
- pokud místnost není v nabídce, v zadaném čase není dostupná – dostupnost můžete ověřit v kalendáři (otevře se nové okno)
- událost uložíte kliknutím na Odeslat (vlevo nahoře)
- zkontrolujte vaši MU e-mailovou schránku, zda byla rezervace přijata nebo odmítnuta
Rezervace byla přijata
- přijatá rezervace se v kalendáři pracovny zobrazuje jako „Nemám čas“
- pro vstup do pracovny budete potřabovat vaši MU čipovou kartu
Rezervace byla odmítnuta
- pokoušeli jste se vytvořit rezervaci na čas mimo otevírací dobu pracovny (po–pá 7–20, so–ne 9–17)
- pokoušeli jste se vytvořit rezervaci delší než 180 minut
- pokoušeli jste se vytvořit opakovanou rezervaci (nelze vytvářet automaticky se opakující události)
V případě problémů s rezervací prosím pište na tymovky@phil.muni.cz nebo se obraťte na informační pult v hlavní budově knihovny.
Rezervace Čítárny pro pracoviště
Část Čítárny lze v omezené míře využít pro potřeby akademických pracovišť FF. Prostory Čítárny jsou určeny pro aktivity nad rámec výuky a běžného provozu pracoviště. Prostor je připraven pro veřejné akce typu autorských čtení či popularizaci výstupů vědecké práce akademických pracovníků.
- Budova D (Arna Nováka 1), přízemí
- kapacita: 30 míst k sezení (možnost doplnit dalších 20 židlí)
- vybavení: projektor a PC v doméně, osvětlení, výstavní panely
V případě zájmu je možno zapůjčit i základní vybavení pro zajištění občerstvení. Kuchyňku, která je v blízkosti Čítarny není možné rezervovat, lze ji však využít ve společném provozu se studenty.
Rezervace Čítárny
V případě zájmu o rezervaci prosím pište na citarna@phil.muni.cz, a to vždy nejpozději do pátku 12.00 v týdnu předcházejícím termínu rezervace. Při rezervaci nám prosím sdělte:
- datum, čas konání a název akce
- typ akce/stručný popis
- čas, po který chcete mít Čítárnu k dispozici
- kontakt na osobu, se kterou budeme řešit požadavky v oblasti techniky, mobiliáře, převzetí a předání prostor atp.
Upozorňujeme, že Čítárna slouží především studujícím a rezervace těchto prostor nemusí být umožněna.
Dostupnost Čítárny a konané akce uvidíte v kalendáři (otevře se v novém okně).